Tuff vecka

Den här veckan har inte varit rolig. Det har varit en av dem tuffaste veckorna på länge,  men det känns skönt att den snart är över. Mammas operation gick fantastiskt bra, är så tacksam! Vilken Gud vi har, Han hör verkligen bön =) Dem fick bort det mesta tror jag och hon behöver inte ha stomi efteråt el så...känns bra. Det kändes som om en sten lossnade ifrån hjärtat efteråt, så skönt att allt gick bra. Jag var ju lite orolig! Sedan i fredags fick jag reda på att hon hade blivit sämre, hög feber och inte alls pigg. Jag blev så arg, kan det aldrig bara få vara bra. Jag och syrran åkte upp dit igår, dels för att hälsa på mamma, men oxå för att hämta hem en god vän till mamma och pappa som hade sovit hos mamma en natt. Kändes skönt att få träffa henne. Hon var mkt piggare oxå, så nu känns det bättre igen. Jag tror att hon kommer att bli helt bra, känns gott =) Hon har mkt kvar och det kommer att bli en tuff period framöver för henne, men det kommer hon att fixa.
Ja det har varit en lång och tuff vecka och tillråga på allt så är jag nu genomförkyld och känner mig inte alls på topp. Har nog feber oxå. Det passar inte nu, jag har sååå mkt att göra till festen på lör. Jag längtar, ska bli skoj!

Har haft J junior här i helgen och det har som vanligt varit mkt bråk och tjafs. Mannen min var inte alls glad igår när jag kom hem, känns tråkigt att helgerna ska vara så när han är här. Önskar det kunde vända. Det kan inte kännas kul för min man som ser framemot att få träffa sin son och när han sedan kommer hit så retas han bara med sin lillebror och bråkar en massa så J hade fått blivit arg gånger flera igår och ja....hoppas det vänder för detta är inte skoj. Jag trodde det skulle bli bättre när han inte bor här så ofta och att dem kunde hålla sams då, men inte.

Skulle gärna vilja gå och lägga mig och sova en stund, känner mig inte på topp direkt ,men jag tror att jag ska ställa mig och baka lite vitlöksbröd istället och hoppas på att jag fixar det.

Tack alla underbara vänner för allt stöd och all omtanke under veckan. Ni är guld värda!


/ Mrsfunky

Kommentarer
Postat av: Vickie

Krya på dig! Inte kul att känna sig sådär. Har nog samma på väg här. Ont i halsen, snorig och trött.. fast jag får ju aldrig feber. Märks på barnen att de också är förkylda, mycket småtjafs. Men men.. ska till bibblan med dem idag och ev lekparken.

Kram på dig och vi ses på fredag :(

2009-09-07 @ 07:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0