. Stora killen

Min lilla bebis börjar bli stor. Idag när vi kom hem ifrån öppna förskolan satte jag honom på pottan och han gjorde både nummer ett och två. Lilla gubben! Sååå duktig! Hoppas att det kommer att gå lika bra i fortsättningen. Jag ska försöka vara ännu duktigare med L så kanske han kan bli helt torr tidigare än brorsan sin. N är så duktig nu, händer aldrig ngn olycka, men han behöver fortfarande blöja på natten.  Nåja, det kan dem ju ha ganska länge och han är ju inte så stor, inte ens tre år.
Ska snart hämta N på dagis och sedan på eftermiddagen kommer vännen E och hennes två barn. Blir trevligt! Funderar på om jag ska slänga ihop en äppelpaj el ngt till kaffet. Tänkte sedan åka och träna ikväll, men som det känns nu i magen så borde jag kanske hålla mig hemma. Har varit iväg idag hos barnmorskan och fått en spiral, det känns en hel del i magen nu...men det släpper väl snart hoppas jag.
Nej, nu ska jag kolla om jag hittar ngt gott recept jag kan slänga ihop innan dem kommer.

/ Mrsfunky

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå kusin!

Lesen att jag är så seg på att svara på mess ibland : ( Ska kolla upp om ev nästa fredag, skickar iväg ett mess i morgon : ) Men vore skoj att ses. Vad duktig din lilla kille är som varit på pottan : )

Sov så gott, kram kram

2009-09-17 @ 23:10:07
URL: http://candymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0