.Skön helg eller jobbig

Ja jag undrar hur den här helgen ska bli. Mannen är och hämtar J junior som ska vara här i helgen. Jag hoppas verkligen att den här helgen blir skön och trevlig och inte som alla andra helger har varit, med mkt tjafs och bråk. Det känns så tråkigt att varje helg han är här så blir det bråk och tjafs. Han och N retas hela tiden och J junior är ändå så stor, man tycker han borde förstå, speciellt när man säger åt honom att sluta. Men, men, vi får se hur denna helg blir. Imorgon ska vi ju ha kalas för honom och det kommer lite folk så då går ju halva dagen bra. Han fyller ju inte förrän på julafton, men vi tänkte fira honom imorgon istället. Ska bli skoj att se hur han kommer att reagera. Vi har köpt en kamera till honom, han kommer att bli sååå glad för det.
Ja så ser vår helg ut. Imorgon tänkte jag försöka komma iväg på ett spinningspass på fm innan kalaset, måste komma iväg mer och träna. Det är ju dock inte så lätt när dem ställer in pass ibland. Snacka om frustrerande!

Ikväll när dem kommer hem ska vi fixa lite god mat och sedan mysa framör tv:n. Tänkte göra minipizzor, hoppas att det ska passa alla i smaken.
På tal om ngt helt annat så har jag beställt ett regnställ till N, ett fleecefodrat boardman från didriksson. Dem säger att dem ska vara kanon och blir det en vinter som alla andra så lär han inte behöva några fler vinterkläder än regnstället. Måste försöka få tag på bra skor oxå, kanske får ta mig en tur till Kavat ngn dag, det är ju inte så långt =)
Har haft träningsvärk i magen idag efter mamma-barn gympan. Det kändes bra igår, lagom hårt pass, men idag kom sedan den grymma träningsvärken =) ...nåja, vill man vara fin så får man lida...brukar det ju heta. Det var ett kul pass och jag kommer att fortsätta gå varje torsdag. Har även tänkt att träna lite andra pass i Hallsberg, dem har en hel del roliga pass.
Nej, nu ska jag sätta mig på golvet och leka med min son som sitter här så snällt bredvid. Ibland glömmer jag att bara vara med honom. Tiden räcker liksom inte alltid till.

Hoppas ni alla får en trevlig och härlig helg och Candymum och Fru Thure, hoppas ni får en trevlig resa imorgon.



/ Mrsfunky

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ÅÅ hoppas hoppas ni fick en bra helg.

de behöver ni alla.

kramis

2009-09-21 @ 00:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0