Mina pojkar

Jag är så glad över mina små pojkar, älskar dem över allt annat ( min man med förstås) =)
Dem betyder så mkt för mig och  visst har dem sina stunder då man bara blir så trött på dem, speciellt N, men nästa sekund kommer han och vill kramas och pussas och då smälter man.
Igår pratade vi lite och han vet att min mamma/ hans mormor är på sjukhuset och då säger han: mamma, åka till sjukhuset och jag krama mormor. Vad säger man då, lilla gubben, han är så go.
Har inte kännt mig på topp på sistone, är sååå förkyld samt att jag känner mig trött. Skulle åka och träna idag, men jag får nog skippa det och ta det en anna kväll. Vill ju inte ligga sjuk i helgen. Då blir det party!
Idag på förmiddagen var jag på rim och ramsor med L. Han tyckte det var så skoj. Det känns kul att få göra ngt bara med honom utan att N är med.

Nej, nu ska jag sätta mig och sätta in lite papper som har legat ett tag, men först lite bilder på mina älsklingar.







/ Mrsfunky

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jisses vad dina pojkar växer! Så fina så! :) <3

2009-09-07 @ 18:44:30
Postat av: svintoflickan

sååå söta!!

kram

2009-09-09 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0