Mer komplicerad än jag trodde

Pratade precis med pappa ang min mammas operation och det verkar mkt mer komplicerat än jag trodde. Det är ingen liten operation inte. Det känns lite jobbigt just nu, men jag hoppas att det trots allt kommer att gå bra. Lilla mamma, jag tänker på dig! Pappa lovade att höra av sig när han vet hur allt har gått, vilket han troligtvis får reda på sent imorgon kväll.
Jag önskar så att det vore torsdag redan och att operationen och allt har gått bra. Men nu är det bara att vänta och se...denna väntan är hemsk!
Ska sätta mig nu ute på altanen och ta mig en kopp kaffe och njuta av solen och värmen och för stunden inte tänka på allt annat som känns svårt och jobbigt.

/ Mrsfunky

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

stooor kram till dej o er alla.

förstår de är mkt.

ska tänka o ber i morgon.

kraaaaaaaaaaam

2009-09-01 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0