För Gud är allting möjligt

För Gud är allting möjligt och jag vet att han just nu är med oss alla. Han är med mamma som är uppe i Uppsala och ska opereras imorgon. Jag vet att han kommer att vara där och hjälpa och stötta och ge henne styrka. Tydligen, fick jag reda på i syrrans blogg (kul att få reda på det där), så var min mamma en på miljonen som fick en sådan form av cancer. Det är ca 20 st / år i Sverige som drabbas. Varför är mamma en av dem? Får hoppas att dem inte hittar ngt konstigt eller att det ska ha spritt sig på ngt sätt. Tydligen var det så att om man har gått för länge med det så kan cancern slå ut organen inifrån. Jag tror att allting kommer att gå bra att Gud är med henne, men samtidigt finns rädslan där vad som händer om det inte går bra....vad händer då? Hur ska vi gå vidare?
Som sagt, operationen är imorgon och det är en väldigt stor operation så vi får se efter det hur allt har gått och om dem hittar ngt.
Just nu känner jag mig sååå sliten, trött både fysiskt och psykiskt. Det är så mkt hela tiden. Jag känner mig konstant trött, men jag är glad och tacksam över min underbara familj och mina vänner. Ni betyder så mkt för mig! Utan er skulle jag inte klara mig, speciellt inte utan min fantastiska make och mina två små barn. Jag älskar er!

Idag kommer en kompis och hennes minsta barn över på förmiddagen. Trevligt att få ses och bara prata lite. Sedan på eftermiddagen ska jag nog ta och åka en sväng till Ikea. Råkade ha sönder L´s rullgardin igår så vi måste köpa en ny. Kul, kul!
Alltid är det ngt! Ska ta och sätta på lite tevatten nu och sedan sätta mig och ta en kopp te och skära upp lite frukt. Måste försöka bli nyttigare nu, har ätit alldeles för mkt onyttigt de sista dagarna.

Lite bilder:





/ Mrsfunky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0