Min älskade farmor

Min älskade farmor finns snart inte mer...fick ett meddelande av syster idag och hon var tydligen sämre. Hade fått hög feber igen och var inte alls pigg. Lilla farmor, snart finns du inte hos oss. Jag kommer att sakna dig såååå!

Idag har jag inte så mkt inbokat. Ska åka en sväng till en kompis och hennes två barn på eftermiddagen. T och N leker bra med varandra. Känns skoj! Ska bli kul att se hur L och L kommer att bli när dem blir större.
Idag sov både N och L länge på morgonen. N vaknade kl sju och L sov till kl åtta. Skönt! Hoppas det är ngt som håller i sig =)
Nej, nu ska jag gå och engagera mig i min son som för tillfället är arg för att hans hund inte vill gå där han vill. Lilla gubben!

/ Mrsfunky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0