Idag bär det iväg

Idag är äntligen dagen här....idag bär det iväg till Tallinn med mina härliga vänner. Ska bli så skoj, har sett framemot det så länge nu. Vi åker ifrån Katrineholm runt två tiden, sedan går färjan runt sex så vi har gott om tid på oss. Det blir en helhelg med underbara vänner, men utan barn. Kommer att sakna dem, men samtidigt ska det bli skönt att få komma bort en helg. Kan behöva det nu efter allt som varit. Synd bara att dem inte är pigga. L är genomförkyld, har säkert feber och N har hög feber oxå, är inte så förkyld, men det går vattenkoppor på dagis så vi får se hur det utvecklar sig.
Måste sätta fart nu, har såååå mkt att göra innan jag åker.

Ha en underbar helg, för det ska jag ha!

/ Mrsfunky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, ha så himla roligt nu! Skönt för dig att få egentid, det behövs!

2009-08-22 @ 13:47:49
Postat av: Hanna

Det var jag som skrev. Tror namnet försvann?

2009-08-22 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0