Ett monster

Usch, vissa dagar önskar jag att jag inte var mamma. Idag när jag hämtade N från dagis blev han som vanligt väldigt glad och gick snällt och tog på sig alla kläderna, men sedan kom monstret =) Han ville vara kvar i lekparken och gunga, men idag var L så trött så vi var tvungna att gå hem så han fick sova. Vad händer då, jo då blev N ilsken och ville inte gå hem. Han började skrika och satte sig på vägen och det hjälpte inte vad jag gjorde. Det hela slutade med att jag fick ta honom under armen och gå hela vägen hem med en helt hysterisk unge. Usch, jag var så arg, jag kokade nästan och jag undrar vad alla som åkte förbi tänkte. Men, men, när vi kom hem gick jag raka vägen upp med honom på sitt rum och sedan fick han ligga där ett tag. Han kom upp efter en stund och bad om ursäkt och sa förlåt. Då smälter man igen! =)
Min lilla underbara kille så liten och sådant humör...men oj vad jag älskar honom! Jag skulle inte kunna klara mig en dag utan mina två små grabbar.

Idag är det stor invigning på Mariebergs köpcentrum så jag tänkte passa på att åka dit en sväng ikväll. Jag hoppas att min kära syster yster hänger på, men annars får jag väl åka själv. Kanske kan hitta ngt skoj till mig eller barnen. Det är alltid kul att få shoppa lite.
Igår var jag hemma hos min kära vän C och hennes son L på eftermiddagen. Det var trevligt att få ses igen, hoppas vi kan ses oftare under hösten, men det kanske blir svårt när hon väl kommer igång med studierna igen. N och L leker faktiskt ganska bra nu, kul att se. Mamma, det är kul att leka med L, säger N, vill åka dit idag....Så gulligt!

Nej, nu ska jag sätta mig och bygga lite pussel med min son.
Ha en fortsatt trevlig torsdag!

/ Mrsfunky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0