Bröllop vid Öljarens strand

I lördags var det så dags för det vi alla hade gått och väntat på så länge. Min kära stora syster blev äntligen fru Enlund. Som vi har planerat och grejat, känns skönt att det äntligen är över. Dem var så vackra när de kom, V såg ut som en docka....så vacker! Blev nästan lite rörd där. Inte blev det bättre när min kära syster sjöng till sin man...då var inte tårarna långt borta =)
Min bror sjöng också några sånger, så duktig så. Blev lite stolt över honom. Jag och min kära syster T var värdinnor och det gick över förväntan. Jag var inte alls nervös och ja, jag tycker nog att vi gjorde ett bra jobb. Är stolt över mig jsälv =)
Det blev en hel del lekar och sånger, tal och annat skoj...var en rolig och trevlig fest. Mkt god mat fick vi oxå, tacos, goda snittar, en massa goda kakor och tårtor, frukt i överflöd, snacks....ja inte behövde man gå hungrig därifrån.

Lite bilder ifrån dagen:


 

     
Brudparet i sin fin bil, min underbara man och son, brudparet tar lite mat

   
Jag och min lilla kille, bruden och L- vilken glädje =), jag och min kära syster, oxå värdinnor för kvällen

   
Syskonen Lönn, bruden och hennes dotter, samt brudparet Enlund

 
Jag med en trött liten kille, samt en glad liten kille i sin stol



Jag och min älskade man! Jag älskar dig!




/ Mrsfunky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0