Babylycka

Ett stort grattis till våra underbara vänner som fick en liten Alfons förra veckan. Som ni har längtat och väntat och nu är han äntligen här. Känns så skoj och jag är så glad för er skull. Jag hoppas att allt ska gå bra nu med lillskrutten, ber för er! Ska bli skoj att få träffa den lille, ser framemot det. Tänk vad våra små grabbar kommer att kunna ha roligt med varandra om några år, värsta maffialigan =)
Det är alltid lika kul att se glädjen hos människor när man får sin lilla bebis, speciellt om man har väntat så länge och kämpat i år.

Var på Marieberg igår kväll och shoppade lite. Dem hade stor invigning och det var fullt med folk. Vi åkte dit först hela familjen och gick och tittade lite och åt sedan mat på donken. Sedan åkte vi hem med barnen och slängde dem i säng och då åkte jag tillbaka igen. Efter kl åtta var det halva priset på allt i hela butiken på JC så då passade vi på. Mannen min köpte ett par jeans och en tröja och jag hittade oxå en del. Det känns skoj, men nu får jag nog inte shoppa ngt mer på ett tag.
Ska iväg nu till Maxi och se om jag kan få tag på kräftor. Vi ska över till ett par goda vänner och käka kräftor ikväll och jag har inte köpt kräftor ännu. Bra va!
Ha det gott!

/ Mrsfunky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0